Мапа сайту - Івано-Франківська районна військова адміністрація
- Головна
-
Новини
- Анонси
- ПАМ’ЯТКА НАСЕЛЕННЮ Якщо Ви почули звуки сирен, переривчасті гудки або звуки гучномовця, що тривають упродовж кількох хвилин?
- Фотогалерея
- Документальний фільм "Західний напрямок" розповідає про вирішальний момент у сучасній історії України — шлях нашої держави до Європейського Союзу та НАТО
- Президент України зустрівся з Папою Римським Франциском
- Релоковані підприємства зможуть пролонгувати кредити за програмою «5-7-9%» до 2027 року
- Куди звертатись, якщо ви або ваші близькі та знайомі постраждали від торгівлі людьми
- В Україні діє програма “Національний кешбек”
- Розповідаємо дітям, як поводитися з незнайомими тваринами
- Президент України представив деталі Плану перемоги Прем’єр-міністру Великої Британії, Президенту Франції та Голові Ради міністрів Італії
- Рух до Альянсу та військове посилення: відбулася зустріч Президента України, Прем’єр-міністра Великої Британії та Генсека НАТО
- На Прикарпатті до Всесвітнього Дня ментального здоров’я провели форум «Стійкість одного – стійкість мільйонів»
- Відкрито реєстрацію на Всеукраїнський спортивний марафон «Крок»
- До уваги мешканців краю: інформація про субсидії
- Володимир Зеленський провів зустрічі з лідерами Албанії, Північної Македонії, Греції та Словенії
- Про надання методичної та практичної допомоги працівникам служби у справах дітей Тлумацької територіальної громади
- 10 жовтня - Всесвітній день ментального здоров’я
- Нормативно-правова база. яка регламентує введення посади "Фахівець супроводу ветеранів та демобілізованих осіб"
- Росія повинна визнати, що Європа має кордони – виступ Президента на саміті «Україна – Південно-Східна Європа»
- Цьогоріч вже понад 10 тисяч прикарпатців знайшли роботу завдяки службі зайнятості
- Обирай вакансію та приєднуйся!
- Юний тлумачанин – перший чемпіон області з боксу
- Гаряча лінія кризової підтримки — місце, де знайдуться слова та підтримка для кожного та кожної, хто їх потребує
- Діяльність
- Картка району
- Контакти
- Адміністративні послуги
- Відділ ветеранської політики
- Керівництво
-
Структура
-
Структура управлінь та відділів районної державної адміністрації зі статусом юридичної особи публічного права
-
Управління соціального захисту населення районної державної адміністрації
- Інформаційні матеріали та адреси посилань, за якими розміщено анкети та методичні рекомендації щодо доступності публічних послуг у сфері соціального захисту населення
- Зміни та доповнення до договору УСЗН Івано-Франківської РДА
- Колективні договори
- 23 лютого 2022 року відбулось вручення нагрудних знаків та посвідчень до почесного звання «Мати-героїня» багатодітним матерям Івано-Франківського району
- Графіки погашення заборгованості із виплати заробітної плати працівникам підприємств
- Заступник начальника управління - начальник відділу бухгалтерського обліку та звітності управління соціального захисту населення районної державної адміністрації
-
Управління фінансів районної державної адміністрації
- Наказ "Про внесення зиін до Інструкції з підготовки бюджетних запитів від 18 липня 2023 року № 11"
- Наказ Про затвердження інструкції з підготовки пропозицій до прогнозу районного бюджету Івано-Франківського району Івано-Франківської
- Наказ про затвердження Інструкція з підготовки бюджетних запитів
- Про районний бюджет на 2022 рік
- Структура
- Виконання районного бюджету за 2021 рік
- Архівний відділ районної державної адміністрації
- Служба у справах дітей районної державної адміністрації
-
Управління соціального захисту населення районної державної адміністрації
-
Структура апарату Івано-Франківської районної державної адміністрації
- Головний спеціаліст з питань запобігання та виявлення корупції
- Патронатна служба
- Юридичний відділ
- Відділ роботи із зверненнями громадян
- Організаційний відділ
- Відділ ведення Державного реєстру виборців
- Відділ управління персоналом
- Відділ документального забезпечення
- Відділ контролю
- Відділ фінансово-господарського забезпечення
- Відділ мобілізаційної роботи
-
Структура управлінь та відділів районної державної адміністрації без статусу юридичної особи публічного права
- Відділ інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю
- Відділ економіки та агропромислового розвитку
- Відділ інфраструктури. містобудування, архітектури та житлово-комунального господарства
- Сектор освіти, охорони здоров'я, культури та спорту
- Сектор екології
- Відділ оборонної роботи
- Відділ внутрішнього аудиту
- Сектор цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації
- Відділ цивільного захисту
- Відділ забезпечення взаємодії з органами місцевого самоврядування
- Відділ ветеранської політики
-
Структура управлінь та відділів районної державної адміністрації зі статусом юридичної особи публічного права
- Громадська рада
-
Районні підрозділи територіальних органів виконавчої влади
-
Івано-Франківський районний відділ ДУ «Івано-Франківський обласний центр контролю та профілактики хвороб МОЗ України»
-
Новини
- Профілактика ХОЛЕРИ
- Чим шкідливі нітрати: як прибрати нітрати з овочів
- ОБЕРЕЖНО - КЛІЩІ!!!
- РОТАВІРУСНА ІНФЕКЦІЯ. ХВОРОБА БРУДНИХ РУК
- Лямбліоз!
- Чим саме небезпечні ранні кавуни та дині
- Гостра інфекційна діарея
- В Україні дозволили другу бустерну дозу від ковіду: кому варто отримати
- МІЖНАРОДНИЙ ДЕНЬ БОРОТЬБИ З ГЕПАТИТАМИ
- ХОЛЕРА
- Основні причини та симптоми отруєння грибами
- Робота в спеку
- Борщівник — небезпечна рослина!
- Cказ - небезпечна хвороба
- Поліомієліт повернувся в Україну
- Ці небезпечні пестициди
- Холера в умовах війни
- Захист від харчових отруєнь і кишкових інфекцій при організації харчування великої кількості людей.
- Структура
-
Новини
- Управління Держпродспоживслужби
-
Івано-Франківський районний відділ ДУ «Івано-Франківський обласний центр контролю та профілактики хвороб МОЗ України»
-
Офіційні документи
-
Відділ будівництва та ЖКГ
-
Надання адміністративних послуг
- ТЕХНОЛОГІЧНА КАРТКА
- ТЕХНОЛОГІЧНА КАРТКА
- ТЕХНОЛОГІЧНА КАРТКА
- ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ
- ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ
- ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ
- ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ Видача (внесення змін до) паспорта прив’язки тимчасової споруди для провадження підприємницької діяльності
- ТЕХНОЛОГІЧНА КАРТКА Видача містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки
- ТЕХНОЛОГІЧНА КАРТКА Видача будівельного паспорта забудови земельної ділянки
- ТЕХНОЛОГІЧНА КАРТКА Видача будівельного паспорта забудови земельної ділянки
- ТЕХНОЛОГІЧНА КАРТКА Видача будівельного паспорта забудови земельної ділянки
- ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ Надання (внесення змін до)містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки
- ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА Надання (внесення змін до)містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки
- ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА Надання (внесення змін до)містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки
- ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА Видача (внесення змін до)будівельного паспорта забудови земельної ділянки
- ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА Видача (внесення змін до)будівельного паспорта забудови земельної ділянки
- ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА Видача (внесення змін до)будівельного паспорта забудови земельної ділянки
- ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА Видача (внесення змін до) паспорта прив’язки тимчасової споруди для провадження підприємницької діяльності
- ТЕХНОЛОГІЧНА КАРТКА Видача паспорта прив’язки тимчасової споруди для провадження підприємницької діяльності
- ТЕХНОЛОГІЧНА КАРТКА Видача паспорта прив’язки тимчасової споруди для провадження підприємницької діяльності
-
Реєстр містобудівних умов та обмежень забудови земельних ділянок в Івано-Франківському районі
- Наказ про затвердження містобудівних умов та обмежень від 25 серпня 2021 р. №10
- Містобудівні умови та обмеження для проектування об'єкта будівництва від 25 серпня 2021 р. №10
- Наказ про затвердження містобудівних умов та обмежень від 19 серпня 2021 р. №09
- Містобудівні умови та обмеження для проектування об'єкта будівництва від 19 серпня 2021 р. №09
- Наказ про затвердження містобудівних умов та обмежень від 16 серпня 2021 р. №08
- Містобудівні умови та обмеження для проектування об'єкта будівництва від 16 серпня 2021 р. №08
- Наказ про затвердження містобудівних умов та обмежень від 16 серпня 2021 р. №07
- Містобудівні умови та обмеження для проектування об'єкта будівництва від 16 серпня 2021 р. №07
-
Надання адміністративних послуг
- Постанова КМУ від 25 березня 2016 р. N 246 "Про затвердження Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби"
-
Відділ будівництва та ЖКГ
-
Нормативно - правові документи
-
Розпорядження РДА
-
Розпорядження 2021
- Розпорядження від 30.12.2021 № 219
- Розпорядження від 30.12.2021 року №217
- Розпорядження від 30.12.2021 року №218
- Розпорядження від 28.12.2021 року №216
- Розпорядження від 28.12.2021 року №214
- Розпорядження від 28.12.2021 року №215
- Розпорядження від 28.12.2021 року №212
- Розпорядження від 20.12.2021 року №204
- Розпорядження від 20.12.2021 року №203
- Розпорядження від 20.12.2021 року №202
- Розпорядження від 20.12.2021 року №201
- Розпорядження від 23.12.2021 року №211
- Розпорядження від 23.12.2021 року №210
- Розпорядження від 23.12.2021 року №209
- Розпорядження від 23.12.2021 року №208
- Розпорядження від 21.12.2021 року №207
- Розпорядження від 20.12.2021 року №200
- Розпорядження від 13.12.2021 року №199
- Розпорядження від 13.12.2021 року №198
- Розпорядження від 13.12.2021 року №197
-
Розпорядження 2022
- Грудень 2022
- Листопад 2022
- Жовтень 2022
- Вересень 2022
- Серпень 2022
- Липень 2022
- Червень 2022
- Травень 2022
- Квітень 2022
- Березень 2022
- Розпорядження від 28.02.2022 № 43
- Розпорядження від 25.02.2022 № 42
- Розпорядення від 24.02.2022 № 41
- Розпорядження від 24.02.2022 № 40
- Розпорядження від 24.02.2022 № 39
- Розпорядження від 24.02.2022 № 38
- Розпорядження від 24.02.2022 № 37
- Розпорядження від 23.02.2022 № 35
- Розпорядження від 22.02.2022 № 34
- Розпорядження від 22.02.2022 № 33
- Розпорядження 2023
- Розпорядження 2024
-
Розпорядження 2021
- Громадські обговорення
-
Розпорядження РДА
-
Регуляторна політика
- Планування регуляторної політики
-
Оприлюднення проектів регуляторних актів
- Повідомлення про оприлюднення проєкту розпорядження Івано-Франківської районної державної адміністрації
- Методичні роз’яснення щодо регуляторності рішень органів місцевого самоврядування про встановлення місцевих податків і зборів в розрізі постанови Верховного суду від 10.12.2021 у справі № 0940/2301/18
- Повідомлення про оприлюднення проєкту розпорядження Івано-Франківської районної державної адміністрації
- Середня ціна ритуальних послуг для забезпечення відшкодування безоплатного поховання учасників бойових дій, постраждалих учасників Революції Гідності та осіб з інвалідністю внаслідок війни
- Про затвердження середньої ціни ритуальних послуг для забезпечення відшкодування безоплатного поховання учасників бойових дій, постраждалих учасників Революції Гідності та осіб з інвалідністю внаслідок війни
- Аналіз регуляторного впливу
- Відстеження результативності
- Відомості про здійснення регуляторної політики
- Механізми та процедури впливу громадськості на реалізацію повноважень РДА в сфері регуляторної політики
- Інвестиційний паспорт
- Довідник безбар’єрності
-
COVID-19
- Відео про вакцинацію
- Соціальна реклама
- Довідка про ситуацію з COVID-19
- Легший перебіг «Омікрону» характерний лише для вакцинованих – Ігор Кузін
- Голова районної державної адміністрації Олександр Ярощук 10 лютого 2022 року провів робочу нараду з питань вакцинації та поширення коронавірусної хвороби
- «Вакцинуйтеся! Адже тільки так можна побороти коронавірусну епідемію», – Людмила Сірко
- Найближчі два тижні щоденний приріст зареєстрованих випадків COVID-19 може зрости до 60 000 на добу – Віктор Ляшко
- Статистичні дані по COVІD-19
- Уперше з початку пандемії було зроблено понад 100 тисяч ПЛР-досліджень за добу – Віктор Ляшко
- Статистичні дані по COVІD-19
- У 2022 рік ми ввійшли в найвищому стані готовності до хвилі COVID-19 – Віктор Ляшко
- Статистичні дані по COVІD-19
- Статистичні дані по COVІD-19
- «Бачимо, що вакцинація довела свою ефективність та безальтернативність», — Ольга Христан
- Відповіді на поширені запитання щодо вакцинації від COVID-19
- Статистичні дані по COVІD-19
- Не вірте міфам! Люди з серцево-судинними захворюваннями у групі ризику тяжкого перебігу на COVID-19 чи навіть смерті!
- Статистичні дані по COVІD-19
- Українці віком 60+ зможуть придбати за кошти програми єПідтримка ліки в аптечних закладах та інтернет-аптеках.
- Вже 49% дорослого населення України отримали принаймні одну дозу вакцини від COVID-19
- Медичні заклади будуть забезпечені киснем у разі стрімкого зростання потреби.
- З 24 січня 2022 року в Івано-Франківській області почав діяти червоний рівень епіднебезпеки.
-
Велике будівництво
- Реалізація програми Президента України «Велике будівництво» в Івано-Франківському районі
- Івано-Франківська область. Н-09 Мукачево – Івано-Франківськ – Львів. Реконструковано шляхопровід.
- с. Чорнолозці. Івано-Франківська область. Побудовано дитячий садок.
- Реалізація Національної програми Президента України Володимира Зеленського «Велике будівництво» на Прикарпатті
- Інвестор, який приходить в область, попри привабливий бізнес-клімат, хоче якісних доріг
- Завдяки програмі Президента України Велике Будівництво на Прикарпатті реконструюються й оснащуються новітнім медичних обладнанням заклади охорони здоров’я.
- Світлана Онищук презентувала результати програми «Велике будівництво» на Прикарпатті у 2021 році
- Ремонт дороги н-09 Мукачево - Львів у 2021 році: як це було
- Фотозвіт "Велике будівництво"
- Світлана Онищук: Завдяки програмі «Велике будівництво» майже у кожній тергромаді з’явилися нові сучасні об’єкти соціальної інфраструктури
- Завдяки Національній програмі «Велике будівництво» на дорогах державного значення Прикарпаття реалізували важливі інфраструктурні проекти
- Оновлення та ремонт автодороги Р-24 у рамках проєкту «Велике будівництво» сприятиме розвитку туристично галузі на Прикарпатті
- Велике будівництво
- Закарпатська область. Н-09 Мукачево – Івано-Франківськ – Львів. м. Хуст.
- НА УКРАЇНСЬКИХ ДОРОГАХ ДО 2024 РОКУ ПЛАНУЮТЬ ЛІКВІДУВАТИ УСІ НЕБЕЗПЕЧНІ МІСЦЯ
- Велике Будівництво 2021 на Прикарпатті
- Завдяки Національній програмі «Велике будівництво» на дорогах державного значення Прикарпаття реалізували важливі інфраструктурні проекти
- Продовжується капітальний ремонт об’їзної Тисмениці
-
Гід з державних послуг/Новини
- Державні послуги у сфері сільського господарства — на Гіді
- Державні послуги для захисників і захисниць України — на Гіді
- Державні послуги у сфері сільського господарства — на Гіді
- Державні послуги у сфері перевезення вантажів — на Гіді
- Послуги у сфері зайнятості на Гіді
- Про послуги у сфері фондових ринків та цінних паперів доступні на Гіді
- Державні податкові послуги — на Гіді
- Послуги для батьків та дітей на Гіді
- Державні послуги у сфері ядерної енергії та радіаційної безпеки — на Гіді
- Про послуги у сфері громадянства та міграції доступні на Гіді з державних послуг
- Які послуги медичної сфери доступні на Гіді з державних послуг
- Які освітні послуги доступні на Гіді з державних послуг?
- Які ветеринарні сервіси доступні на Гіді з державних послуг?
- Про земельні сервіси доступні на Гіді з державних послуг
- Які сервіси з перевезення доступні на Гіді з державних послуг?
- Соціальний захист - державні послуги на Гіді
- Дізнайтесь про послуги у сфері ДРАЦС на Гіді з державних послуг
- Дізнайтесь про послуги в сфері екології на Гіді з державних послуг
- Як швидко отримати митні послуги. Читайте Гід з державних послуг
- Інформація для тих, хто дарує енергію, — на Гіді
-
Доступ до публічної інформації
-
Нормативно-правові документи
- Закон України "Про доступ до публічної інформації"
- Указ Президента України "Про першочергові заходи щодо забезпечення доступу до публічної інформації в допоміжних органах, створених Президентом України "
- Постанова Кабінету Міністрів від 25 травня 2011 р. № 583 "Питання виконання Закону України "Про доступ до публічної інформації" в Секретаріаті Кабінету Міністрів України, центральних та місцевих органах виконавчої влади"
- Розпорядження від 5 липня 2021 року № 100 "Про затвердження Порядку складення та подання запитів на публічну інформацію, розпорядником якої є Івано-Франківська районна державна адміністрація, та Форми для подання таких запитів"
- Розпорядження від 5 липня 2021 року № 101 "Про затвердження Порядку відшкодування фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію, розпорядником якої є Івано-Франківська державна адміністрація, та їх Розміру
- ЗАКОН УКРАЇНИ Про внесення змін до деяких законів України щодо забезпечення відкритості інформації про розмір оплати праці в державних та комунальних компаніях
- Порядок складання, подання запиту на інформацію
-
Звіти щодо доступу до публічної інформації
- Звіт про кількість запитів на публічну інформацію, що надійшли до Івано-Франківської райдержадміністрації за 2021 р.
- Звіт про кількість запитів на публічну інформацію, які надійшли до Івано-Франківської районної державної адміністрації впродовж 2022 року
- Звіт про кількість запитів на публічну інформацію, які надійшли до Івано-Франківської районної державної адміністрації впродовж 2023 року
- Звіт про кількість запитів на публічну інформацію, які надійшли до Івано-Франківської районної державної адміністрації впродовж 2024 року
- Порядок оскарження рішень розпорядника інформації або бездіяльності
- Інформація, оприлюднена на вебсайті РДА, відповідно до ст. 15 Закону України «Про доступ до публічної інформації»
-
Нормативно-правові документи
- Звернення громадян
- Графіки прийому громадян
- Прозорість і підзвітність
- Правове регулювання дискримінаційної реклами
-
Антикорупційна діяльність
- Про конфлікт інтересів
- Контакти уповноваженої особи з питань запобігання та виявлення корупції апарату районної державної адміністрації
-
Декларування
- Дані для декларації стосовно членів сімʼї відтепер можна отримати за допомогою застосунку “Дія” за декілька кліків в Реєстрі декларацій
- Відтермінування подання декларацій: хто має подати декларацію за 2023 рік, а хто ні?
- Кампанія декларування за 2023 звітний період: кому потрібно подати декларації?
- Розʼяснення з питань декларування в форматі посібника
- Чотири роки НАЗК 2.0.: відновлення декларування, спрощення процесу подачі декларацій та підвищення ефективності перевірок
- НАЗК визначило ТОП-10 порушень у деклараціях
- Автоматизована перевірка декларації: помилки у декларації чи особливості зазначення інформації в реєстрах
- Декларування: що змінилося при повідомленні про суттєві зміни в майновому стані?
- Роз'яснення щодо подання декларацій та повідомлень про суттєві зміни у майновому стані
- ПАМ'ЯТКА щодо подання електронної декларації після звільнення
- Хто має подавати повідомлення про суттєві зміни в майновому стані?
- Як правильно декларувати банківські рахунки?
- Топ-5 технічних порад для роботи з Реєстром декларацій
- Єдиний державний реєстр осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
- Контакти НАЗК
- Порядок організації в районній державній адміністрації роботи з повідомленнями про корупцію, внесеними викривачами
- Кампанія декларування за 2023 звітний період: кому потрібно подати декларації?
- Розʼяснення з питань декларування в форматі посібника
- НАЗК визначило ТОП-10 порушень у деклараціях
- Автоматизована перевірка декларації: помилки у декларації чи особливості зазначення інформації в реєстрах
- Декларування: що змінилося при повідомленні про суттєві зміни в майновому стані?
- ПАМ’ЯТКА для претендентів на посади державного службовця
- Комплексне дослідження Національного агентства з питань запобігання корупції «Корупційні ризики під час проведення публічних закупівель в умовах воєнного стану»
- КОРУПЦІЙНІ РИЗИКИ В ПРОЦЕДУРІ ВИДАЧІ МІСТОБУДІВНИХ УМОВ ТА ОБМЕЖЕНЬ ЗАБУДОВИ ЗЕМЕЛЬНОЇ ДІЛЯНКИ
- КОРУПЦІЙНІ РИЗИКИ В СИСТЕМІ КОНТРОЛЮ ЗА РОЗРОБКОЮ І ЗАТВЕРДЖЕННЯМ МІСТОБУДІВНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ
- Комплексне дослідження Національного агентства з питань запобігання корупції «Стратегічний аналіз корупційних ризиків у дошкільній та загальній середній освіті»
- Комплексне дослідження Національного агентства з питань запобігання корупції «Корупційні ризики відбудови об’єктів нерухомого майна, які пошкоджені/ зруйновані внаслідок збройної агресії рф: моделювання та пропозиції щодо їх мінімізації/ усунення»
- Пам’ятка щодо порядку дій у разі виникнення конфлікту інтересів
- Інформація для внутрішньо переміщених осіб
- Відео
- Вакансії
-
Очищення влади
- Очищення влади
- Про проведення перевірки відповідно до Закону України "Про очищення влади" щодо працівників відділу документального забезпечення апарату районної державної адміністрації
- Про проведення перевірки відповідно до Закону України "Про очищення влади" щодо працівника відділу бухгалтерського обліку та звітності управління соціального захисту населення районної державної адміністрації
- Про проведення перевірки відповідно до Закону України "Про очищення влади" щодо працівників управління фінансів районної державної адміністрації
- Про проведення перевірки відповідно до Закону України "Про очищення влади" щодо працівників архівного відділу районної державної адміністрації
- Про проведення перевірки відповідно до Закону України "Про очищення влади" щодо працівників юридичного відділу апарату районної державної адміністрації
- Проведення перевірок в управлінні соціального захисту населення районної державної адміністрації