Додержання прав осіб з інвалідністю: Як замовити інклюзивний вагон в Укрзалізниці?
Укрзалізниця запустила сервіс онлайн-замовлення квитків у спеціальні вагони для осіб з інвалідністю.
У серпні в інформпросторі ширилось обурення громадськості стосовно обмеження прав людей з інвалідністю у сфері пасажирських перевезень. Так, щоб придбати квитки у спеціальні вагони для людей на кріслах колісних, треба було приїжджати на вокзал та шукати можливість купити цей квиток.
З метою отримання роз’яснень та усунення дискримінації за ознакою інвалідності Секретаріат Уповноваженого направив лист-реагування до АТ «Укрзалізниця».
Там відповіли, що з 01.09.2023 квитки до спеціально облаштованих для осіб з інвалідністю вагонів можна замовляти, не виходячи з дому.
Ця послуга вже доступна в тестовому режимі.
Онлайн-замовлення необхідно робити принаймні за 3 доби до дати запланованої подорожі. Протягом 24 годин оператори Укрзалізниці візьмуть заявку в роботу та зв’яжуться із замовником послуги. Отримати та сплатити вартість проїзного документа можна в залізничній касі не пізніше ніж за 1 годину до відправлення поїзда.
Уточнити статус заявки можна за цілодобовим безкоштовним телефоном: 0 800 503 111.
Сервіс призначено для осіб з інвалідністю І групи або дітей з інвалідністю, пасажирів на кріслах колісних та осіб, які їх супроводжують.
За необхідності на вебсайті передбачена можливість замовити вокзального помічника, який допоможе з багажем і посадкою.
Водночас залишається також можливість придбати квиток до спеціального вагона, адаптованого для осіб з інвалідністю, безпосередньо в касі.