Здійснено комплексну перевірку діяльності архівного відділу райдержадміністрації

Дата: 21.02.2022 10:53
Кількість переглядів: 82

     Відповідно до плану роботи Державного архіву Івано-Франківської області та «Графіку проведення перевірок архівних відділів райдержадміністрацій, міських рад на 2020-2024 роки» затвердженого наказом в.о. директора Державного архіву Івано-Франківської області 15.11.2019 року, наказу директора Державного архіву Івано-Франківської області від 08.09.2021 року № 62 «Про проведення комплексної перевірки діяльності архівного відділу Івано-Франківської райдержадміністрації» робоча група фахівців Державного архіву Івано-Франківської області здійснила комплексну перевірку діяльності архівного відділу Івано-Франківської райдержадміністрації.


 В рамках перевірки здійснено аналіз стану архівних справ на підставі вивчення планово-звітної документації, проведено візуальне обстеження
архівосховищ в яких зберігаються документи НАФ та приміщення центрального офісу архівного відділу райдержадміністрації (юридична адреса м. Галич, вулиця Шевченка, 10).

Надано методичну та практичну допомогу працівникам архівного відділу райдержадміністрації.

       За підсумками комплексної перевірки фахівцями робочої групи Державного архіву Івано-Франківської області складено довідку, порушень у роботі архівного відділу  Івано-Франківської райдержадміністрації не виявлено.

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь