Здійснено комплексну перевірку діяльності архівного відділу райдержадміністрації
Відповідно до плану роботи Державного архіву Івано-Франківської області та «Графіку проведення перевірок архівних відділів райдержадміністрацій, міських рад на 2020-2024 роки» затвердженого наказом в.о. директора Державного архіву області 15.11.2019 року, наказу директора Державного архіву області від 08.09.2021 року № 62 «Про проведення комплексної перевірки діяльності архівного відділу Івано-Франківської райдержадміністрації» робоча група фахівців Державного архіву області здійснила комплексну перевірку діяльності архівного відділу Івано-Франківської райдержадміністрації.
В рамках перевірки здійснено аналіз стану архівних справ на підставі вивчення планово-звітної документації, проведено візуальне обстеження архівосховищ в яких зберігаються документи НАФ та приміщення центрального офісу архівного відділу райдержадміністрації (юридична адреса м. Галич, вулиця Шевченка, 10).
Надано методичну та практичну допомогу працівникам архівного відділу райдержадміністрації.
За підсумками комплексної перевірки фахівцями робочої групи Державного архіву області складено довідку, порушень у роботі архівного відділу Івано-Франківської райдержадміністрації не виявлено.