Івано-Франківська районна військова адміністрація
Івано-Франківська область
Логотип Diia Державний Герб України
gov.ua Державні сайти України
  Пошук

Як використовувати ШІ у рекламі та маркетингу: рекомендації для креативників і бізнесів

Дата: 12.08.2024 16:00
Кількість переглядів: 143

Мінцифра разом з профільними експертами створила рекомендації щодо відповідального використання ШІ в рекламі та маркетингу.
Розроблені поради допоможуть креативникам і малим бізнесам працювати з інноваційними інструментами без ризиків для себе та своїх клієнтів.

«Дедалі більше креативників використовують штучний інтелект для просування продуктів і послуг. Деякі компанії та стартапи перетворюють ШІ-інструменти, як-от ChatGPT і Midjourney, на копірайтерів та дизайнерів, повністю довіряючи їм створення промо. Проте не всі ШІ-інструменти безпечні. AI-системи можуть збирати персональні дані вашої цільової аудиторії, генерувати упереджений контент і маніпулятивно просувати ваш продукт на сайтах і в соцмережах. У розроблених рекомендаціях ми даємо конкретні поради, як зменшити ці ризики і використовувати ШІ з максимальною користю», — зазначив заступник Міністра цифрової трансформації Олександр Борняков.

У документі зібрані поради, як підвищити ефективність реклами та маркетингових комунікацій за допомогою ШІ, не вводячи в оману споживачів і не порушуючи законодавство у сфері реклами. 

Серед рекомендацій — контролювати, якими даними ви ділитеся з ШІ-системами, не поширювати персональні дані цільової аудиторії, маркувати контент, згенерований ШІ-інструментами, та не делегувати штучному інтелекту створення реклами на 100%.

У додатку наведені інструкції з чеклистами, на що звернути увагу при виборі ШІ-інструменту та як оцінити, чи не порушує згенерований контент прав споживачів.

До розробки рекомендацій долучились експерти з профільних асоціацій і державних інституцій — Експертно-консультаційного комітету з розвитку штучного інтелекту при Мінцифрі, Асоціації IT Ukraine, Інтерактивного рекламного бюро України, Всеукраїнської Рекламної Коаліції, Української Асоціації Маркетингу, Асоціації правників України, Національної ради України з питань телебачення і радіомовлення та Держпродспоживслужби.

Рекомендації з відповідального використання ШІ в рекламі та маркетингу є одним з інструментів, які держава надасть бізнесу для підготовки до майбутнього регулювання штучного інтелекту в Україні. Повний перелік інструментів можна знайти у Білій книзі з регулювання ШІ в Україні.

Ознайомтеся з рекомендаціями за посиланням і діліться фідбеком.

Рекомендації розроблені завдяки підтримці, наданій Агентством США з міжнародного розвитку в межах Проєкту USAID «Кібербезпека критично важливої інфраструктури України» та Проєкту «Підтримка цифрової трансформації» за підтримки USAID і UK Dev.

Фото без опису

Джерело: https://thedigital.gov.ua/news/yak-vikoristovuvati-shi-u-reklami-ta-marketingu-rekomendatsii-dlya-kreativnikiv-i-biznesiv


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь